Συνεχίζεται ......

μπορείτε να στέλνετε φωτογραφίες ή οτιδήποτε άλλο σχετικό με το σχολείο αλλά και στους ανθρώπους που έζησαν και εργάστηκαν στους χώρους του στις ακόλουθες διευθύνσεις

στην zisis1957@gmail.com

Σας ευχαριστώ

Ο Διαχειριστής του blog

Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Το όμορφο σχόλιο



Από κάποιο φίλο επισκέπτη γράφτηκε το παρακάτω σχόλιο που μου άρεσε πάρα πολύ

Θυμάμαι, εγώ, απόφοιτος του 1969, πόσο τεράστια ήταν η αυλή του σχολείου μας, μέρος της οποίας απεικονίζεται στην φωτογραφία, πόσο τεράστια ήταν η αίθουσα του "Xημείου", πόσο ατέλειωτοι ήταν από την μια τους άκρη ως την άλλη, οι διάδρομοι, έξω από τις αίθουσες διδασκαλίας, εκεί που υπήρχαν οι κρεμάστρες για τα ρούχα μας. Πριν καμιά 15ριά χρόνια που είχα την ευκαιρία να επισκεφθώ το σχολείο μου, όλα μου φάνηκαν μικρότερα, πολύ μικρότερα! Μικρότερη μου φάνηκε και η διαδρομή από το σχολείο μέχρι το σπίτι μου. Εκείνη η ατέλειωτη διαδρομή που έκανα με τα πόδια, πρωί και μεσημέρι, με ήλιο, ζέστη, κρύο, χιόνα ή βροχή. Όσο μεγαλώνεις, φαίνεται, εσύ οι διαστάσεις των πραγμάτων ξαναβρίσκουν το πραγματικό τους μέγεθος.

Εγώ θα συμπληρώσω το όμορφο αυτό σχόλιο με λίγους επίσης όμορφους στίχους του μεγάλου μας ποιητή από τον Γυρισμό του Ξενιτεμένου

.........................................

Γυρεύω τον παλιό μου κήπο ¨

τα δέντρα μου έρχουνται ως τη μέση

κι λόφοι μοιάζουν με πεζούλια

κι όμως σαν ήμουνα παιδί

έπαιζα πάνω στο χορτάρι

κάτω από τους μεγάλους ίσκιους

κι έτρεχα πάνω σε πλαγιές

ώρα πολλή λαχανιασμένος
........................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναρτήστε το δικό σας σχόλιο